Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


szukaj po słowie:

w dziale:


Serwis prawno-podatkowy powstaje przy współpracy z Kancelarią Radców Prawnych
Kuczek-Maruta


   

Konkursy i loterie w działalności deweloperskiej

2014-06-30

Ze względu na ogromną konkurencję na rynku deweloperskim, coraz popularniejszym sposobem na pozyskanie nowego klienta stały się takie formy reklamy, jak konkursy czy loterie. W tym momencie pojawia się jednak pytanie o podłoże prawne takich przedsięwzięć.

Prezentacja odpowiada na najważniejsze pytania związane z kwestią konkursów i gier losowych. Dowiemy się między innymi czy każdy konkurs jest grą losową, jak zorganizować loterię promocyjną oraz jakie są jej koszty. Poznamy rolę zasad, które określają zwycięzcę oraz regulaminu, niezbędnego w każdej grze losowej. Dowiemy się jak go przygotować, a także jakimi sankcjami karnymi i karnoskarbowymi grozi jego nieprzestrzeganie. Na podstawie prostych przykładów, dowiemy się kiedy mówimy o konkursie, a kiedy o loterii czy loterii promocyjnej.

Prezentacja została wygłoszona 14 maja 2011 roku na szkoleniu dla Stowarzyszenia SBDiM i na ten dzień aktualny jest jej stan prawny.


Autor: Paulina Styś
Kuczek-Maruta Kancelarii Radców Prawnych

 



ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.