Ze względu na ogromną konkurencję na rynku deweloperskim, coraz popularniejszym sposobem na pozyskanie nowego klienta stały się takie formy reklamy, jak konkursy czy loterie. W tym momencie pojawia się jednak pytanie o podłoże prawne takich przedsięwzięć.
Prezentacja odpowiada na najważniejsze pytania związane z kwestią konkursów i gier losowych. Dowiemy się między innymi czy każdy konkurs jest grą losową, jak zorganizować loterię promocyjną oraz jakie są jej koszty. Poznamy rolę zasad, które określają zwycięzcę oraz regulaminu, niezbędnego w każdej grze losowej. Dowiemy się jak go przygotować, a także jakimi sankcjami karnymi i karnoskarbowymi grozi jego nieprzestrzeganie. Na podstawie prostych przykładów, dowiemy się kiedy mówimy o konkursie, a kiedy o loterii czy loterii promocyjnej.
Prezentacja została wygłoszona 14 maja 2011 roku na szkoleniu dla Stowarzyszenia SBDiM i na ten dzień aktualny jest jej stan prawny.